Ei etene käsityöt eikä kyllä taas mikään muukaan.
Tänään oli ihan kiva päivä kylpylässä. Siis nimenomaan juuri sellainen "ihan kiva". Kai sitä ois voinu tintata vaikka miten mutta kello 14.00 seipäät oleminen ei oo ehkä ihan semmonen hyväjuttu :) Noh se siitä.
Kävin vielä ahdistumassa lisää kaupungilla ja tulin kotiin. Nukkumaan.. Ei jmlauta ihmisellä ole kyllä ystäviä koskaan liikaa. Muistakaa se aina. Ja tehkää mulle palvelus. Jokainen joka tätä lukee, ottakaa yhteyttä johonkin sellaiseen ihmiseen nyt tai lähiaikoina, tavalla tai toisella, joka on ollut lähellä kokoajan mutta mielessänne useasti asteella "pitäis sillekin..tarttis...sit ku ehtii". Joskus niitä saattaa joku odottaa...
Ystävyyteen tarvitaan kaksi, minä olen henkilökohtaisesti menettänyt nyt kaksi, en ehkä ihan lähiaikoina tätä toista mutta vuosia aiemmin.
Nyt pitää taas tarkkaan miettiä olisiko aika käydä psykologilla ja yrittää näitä solmuja jotenkin avattua.
Mistä tää kaikki paha olo kumpuaa kun vaan haluaisi kaikille kaiken olevan hyvin ja kuitenkin itse sitten kantaa paskaa minkä ehtii..
Olen niin koukuttunut Jatan sivuihin että kepo alkaa ihmetellä mun motiiveja jo :D