Tuli sitten väärän väriset ikkunat. Tai ei ne ikkunat, mutta ne pokat...aijjee miten taas sieppas. Voisin sanoa muutamia valittuja sanoja suuntaan X ja Y. Tai siis toki olen niitä sanonut, mutta kohden on ollut ehkä vaan vähän väärä :D Noh, ikkunat jäänee meille, mutta roimalla hinnanalennuksella ja sillä että joku tulee ne sutimaan sen väriseksi kun oli alkuperäinen suunnitelmakin.. Johan tää oiski mennyt liian vaivattomasti tähän asti tää rakentaminen. Uhg, suuri rakentajalaiskimus on puhunut

Olin lauantaina pitkästä aikaa ulkoilemassa. Joo ei niin mitään nähtävää, onneks en paljoa muistakaan :D Ei vaan.. Muuta kun sen että nukuin paikassa X ja olin kotona aikaan Y. Tulipahan nollattua ja on keveä olo..yöh. Lauantaiset kädentaitomessut ei kyllä tarjonneet juuri mitään.. Samaa kamaa saa kaupasta eikä nuo "messuhinnat" olleet kyllä mistään kotoisin. Enkä mä kyllä ymämrtänyt miks puoletkaan niistä kaupustelijoista oli sillä kädentaitopuolella..tai ollenkaan koko tapahtumasta. The point: Sain äidin vihdoin ihmisten ilmoille, sillä oli kivaa ja se oli koko reissun pointti muutenkin. Huonompaa oli se että se toimi mun kukkaronvartijana joten EN SAANUT ostettua yhtään lankaa *jupinaa* :D

Nyt on pakko kertoa että olin Tigin hiusmallina. Voi maailma, on kyllä semmonen Jukolan Jussi- mutta kuulemma "so london" että olen taas aivan aikaani edellä..yeah right :D

Tulihan se sieltä sitten lopulta.. paha mieli että lähdin baariin lauantaina. Ilta oli kyllä mukava ja oli ihanaa nähdä ystävää pitkästä aikaa. En vaan tajua mistä tämä taas..ehkä siitä ettei siellä oikeasti ole enää mitään nähtävää, mutta silti on kiva joskus käydä. Tulee sellainen turta ja turhautunut olo. Waste of time and money..ja silti on pakko päästä välillä hippaamaan.. Kauheaa angstailua mutta en voi taas tälle mitään..
Kivasta illasta jäi taas huono mieli vaikka oli superkivaa