Ensin käkin töitöissä hieman vaille kuuten,sitten kummituslapsen perheen ja kepon kanssa lakitukseen, torin kiertämistä ja vähän oikiaa skumppaa, kepo kaverinsa luokse ja kotiin. Koirat pihalle, ruoka, suihq ja takaisin töihin. Ja sitten vasta alkokin varsinainen juokseminen. 6h semmosessa hiillostuksessa että hiljasempoo vois karmia, vaan ei minua. "Erityisryhmät" on selkeesti se mun juttu ;) Kuten jonnekin laitoinkin..monenkohan ns. _normaalin_ (maailman typerin sana) asiakkaan kanssa mä olen ollut töitteni kautta tekemisissä. Vaan ei ongelmaa, itsepähän olen tieni valinnut. Nyt vaan polttelee niin paljon että tahtoisin uudelleen töihin :) Kumma juttu. Ihan töitöissä kun taas ei millään viitsis olla :P

Oikeesti, jos ihminen on todella sairaana ja huonossa hapessa ns. niin mitä se tekee toimistolla. Voisiko se mennä kotiin, tai hankkiutua edes sinne rtg-kuville selvittämään mikä on ongelma. Varsinkin kun koko terapiasta ei ole ainakaan vielä ollut näkyvää apua. Siis F-terapiasta, ei sillä etteikö muutaki tarvetta ehkä ilmenis ;) Nyt olin taas ilkeä mutta mikään muu ei kyllä vedä vertoja kun kunnon marttyyrivuluttelu ja ähinä ja köhinä ja kun olo on vaaaaan niiiiiin kauuuuheen kamala.. *b l a a h* 4real, on olemassa ihmisiä joilla on OIKEASTI hankalaa ja ne tiedostavat rajansa eivätkä edes yritä olla korvaamattomia..vaan, joka junaan meitä on ja asemillekin riittää..

Just wonder, missä mahtaa olla mun personaali mörköjenkarkottaja...