Ulkona näyttää pitkästä aikaa olevan edes hieman siedettävä ilma. Eilen illasta alkoi aurinkokin paistaa, tosin yöllä tuli vettä kuin aisaa..

Jostain syystä heräsin ennen kuutta aamulla siihen, että jostain sängyn alta kuuluu vaivainen "..piip.....piip..." Uloshan se oli lähdettävä. D:llä massu sekaisin mutta taisi helpottaa ja ruokakin maittaa. Mitä lie taas ahminut niin että oli vetänyt jotain ylimääräistä samalla. Jännää miten tuollaiseenkin herää koska ääni ei mitenkään kovin iso ollut =)

Töistä kuuluu kummia, mutta mitäpä minä niihin. Pyörittelen vain päätäni ja huokaan syvää. Voi kun.. Niin ja siks on huomenna edessä reissu Helsinkiin. Kysymys kuuluu jäänkö sinne hengaamaan niin että pääsen siellä kyydillä poiskin vain tulisinko jo päivällä junalla. Rahaakaan ei taida olla niin paljoa että sitä saisi siellä päivän aikana tuhlattua :D

Isä on hirveän  huolissaan mun voinnista. Lähinnä kai se luulee että kaikki raksajutut ja muut menee nyt ihan reisille. Eihän se ressu tajua että mä olen ihan oikeissa töissä. Kysyi että niin maksaako kepo nämä kaikki lainat sitten *huoh* Joo toki maksaa....mutta eipä sille auta vaikka kuinka selittää että olen minä töissä ja saan siitä palkkaakin (tai ainakin mulle maksetaan joka kuukausi _jotain_)

Kaipa tämä tästä..taas pikkuhiljaa