Voisko myrtti säätää mulle jonkun kivan pohjan...tai edes kehittää mulle jonkun uuden asuinpaikan...tai voisko joku antaa mulle hermot. Siis sellaiset, tiedättehän, jotka on kuulemma kaikilla "normaaleilla" ihmisillä..vähän pidemmät kuin dynamiitin sytytyslanka tai terrierin mielenkiinnon kestävyys? Mun pahoihin (niihin useisiin muihin liitettynä) kuuluu se että olen kyllä pitkäjänteinen, mutta en jos asiat eivät minua iiiihan hirveästi nappaa..Esim. pystyn elämään ihan ok sivupohjani kanssa mutta silti pitää vähän vinkua että auttakkee..

Kauheasti kaikkea surua taas lähipiirissä..Enkeleitä olisi kyllä tarvittu Muhoksella ja monessa muussakin paikassa. (esim. viime lauantaina kun kaaduin niin että silmälaseista purukalustoon kaikki menee vähän remonttiin...) Mutta se siitä..koitan nyt jotenkin olla murehtimatta ylimääräisiä ja kestää töissä 1,5 viikkoa koska sitten pääsee maailmalle..

 

ps. Jos joku haluaa edistää hyvää asiaa niin voi sendiä mulle kaikki lankajämänsä :)