Nyt ei kykene kirjoittamaan jumitukseltaan muuta kuin tämän Meemityksen jonka löysin http://lovelotta.blogspot.com/ -paikasta. Lotta on mun uus idoli :D

Olen Margit Ruuki ja asun Joensuussa. Olen 26 vuotta. Ammatiltani olen taksinkuljettaja. Harrastan pitkänmatkanjuoksua ja golfia. Lapsia minulla ei ole. Olen mustahiuksinen ja silmänikin ovat mustat (wtf:). Musiikillisesti sydäntäni on lähellä kirkonpolttohevi sekä ruotsalaisen Schlagerit. Lempiartistini on tietysti James Blunt. Itseäni kuvaa parhaiten adjektiivi "lapseton".

Edellinen tarinanpätkä koostuu seuraavista asioista siis, ole hyvä ja kokeile sinäkin =)
- nimeksi 2. nimi ja lähimmän naapurin sukunimi
- asuinpaikaksi kaupunki, jossa viimeksi kävit junalla
- iäksi oma ikä plus lohjenneiden sormenkynsien lukumäärä
- ammatiksi äidin ammatti tai miehillä isän ammatti
- harrastuksiksi ne harrastukset, joita et ikinä voisi harrastaa/sietää
- lasten lukumääräksi se, montako hiusta lähtee päästäsi, kun vedät
- hiustenväriksi tämän hetkinen paidanväri
- silmienväriksi tämän hetkinen housujen väri
- musiikkimauksi genre, jota et siedä
- lempiartistiksi tyyppi, kenen biisin kuuntelit viimeksi ja
- itseäsi parhaiten kuvaava adjektiivi laitetaan se adjektiivi, mikä lukee ensimmäisenä, kun googlaat 2. nimesi ja "adjektiivi"

 

UGH..huomenna Porvoo ja kerron lisää jahka mustelmiltani ehdin. AIjuu, Trojans hävisi tänään _isosti_.