MÄ SAIN UUDEN TYÖPAIKAN
EN MÄ PYSTY MITÄÄN MUUTA KIRJOITTAMAAN :d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:

 

Kiitos kaikki ihanat ihmiset. Te olette aivan varmasti olleet se taho joka on minua auttanut jaksamaan. Nyt pääsen takaisin sellaisten asioiden pariin joissa oikeasti voi sanoa tekevänsä työtä jolla on merkitystä. Toki jään kaipaamaan edellistä työtäni mutta jos nyt yhtään mitään haistan niin jos tulee ahdistus jostain maailman ihmeellsiimmästä työstä niin ei mua varmaa tästä tänhetkisestäkään paikasta käännytetä takaisin jos mielenhäiriössä sinne takaisin olisin menossa ;) Voin kertoa että sinne jää ihan järjettömästi töitä. Sellaisia töitä joita ei pysty mun lähdön jälkeen hoitamaan kuin yksi ihminen ja sekin on jo niin kuorma-aasina ettei mitään järkeä