Tuntuu taas että olen tehnyt kaiken ihan väärinpäin elämässäni. Kun katselee ympärilleen ja näkee nuoria (tai nuorempia) ainakin, niin ajattelee että hitto miksei aikanaan ole tehnyt niin näin ja noin. Tämä ei ole siis mitään lapset tehdään nuorena- nurkumista vaan ihan yleistä. Kepo on tosiaan hyvä esimerkki siitä, kun elämä on vaan mennyt aina oikein. Mä taas olen, noh, vähän tämmönen nukkavieru resulainen joka ei ihan aina ole osannut/viitsinyt/kyennyt tekemään oikein. Ja oikeastaan, en mä vieläkään tee kaikkea oikein. Eihän kaikkien muidenkaan ihmisten taustat ole nuhteettomia ja kiiltokuvareunaisia? En taas tiedä mistä tämä lähti mutta eilen kun lähetin kouluhakemusta ajattelin että miksen ole aikanani tajunnut tätä. Nyt voisi olla niin paljon helpompaa, tai sitten ei. Mene ja tiedä, jossittelemalla ei tässä maailmassa kyllä saa mitään aikaan.

Muutenkin tuntuu taas ihan vastuuttomalta paskapäältä, syystä tai toisesta. En tosiaaaaaaankaan tiedä. Kohta alkaa tuntua että olen vanha ja ilkeä ja telkeydyn vapaaehtoisesti sinne maakuoppaan etten vahingossakaan näe ketään :D ja tartuta myrkyllistä mieltäni :D

Mua kiinnostaa niin monet asiat, miksi ihmisten elämät on vaikeita, miksi osa ihmisistä ei luota kehenkään, miksi jotkut ajautuvat pahoihin tilanteisiin kerta toisensa jälkeen ja paljon muuta. Ehkä mua kiinnostaa ihmiset (siis muut kuin mä itse) ihan liikaa..onkohan semmoselle taudille joku nimitys..muutaku ylenpalttinen uteliaisuus. Tai kai se sitä onkin, mutta ei siinä sanan negatiivisessa merkityksessä. Ei mulla ole kyllä sitten tapana puhua eteenpäin asioita, jos muhun uskoudutaan..joskus edellyttäisi sitä muiltakin.

Töissä on ihan jees. Taidan olla taas "kovassa huudossa" mutta samapa se. Meneehän se näinkin. Uudet ovat, noh, persoonallisia mutta sellaisia että niiden ihmistyypit ei kiinnosta mua taas napin vertaa. Toisen hösääminen tuli puolittain mulle nyt mutta enpä valita. Ehkä musta vois olla siinäki välissä jotain apua..

Emmääätiiieedäää..miks kaikki on vaan niin vaikeeta..miksei joskus vaan vois olla..ja mennä...ja tehdä...ihan mitä tahtoo, missä tahtoo, milloin tahtoo ja kenen kanssa ja koska vaan ja VÄÄ :D

*tämä oli ehkä blogihistoriani järjellisin postaukseni*