Kuka mä oon ja missä mä meen.. Ihan hemmetin eksynyt olo taas.. Töissä kauhea säätö päällä ja mitään ei tunnu tapahtuvat. Raksalla tapahtuu kaikkea, enkä minä ole mitenkään osa sitä. Tai siis olen, mutta kun ei musta suurta apua ole kun en noista mitään tajua. Ehkä musta on tosiaan hyötyä vasta kun aletaan valitsemaan tapetteja tms..

En tiedä onko se työ vai yleisesti kun koomailuttaa mua. Aivan flegu olo eikä mistään saa taas(kaan) otetta. Ei masenna mutta ei tämä mitään riemuakaan ole. Onneksi huomenna tiedossa edes jotain.

Lauantain ulkoilut meni kivasti ja sunnuntai taas ohi. Maattiin koirien kanssa sängyssä ja kepo reippaili. Tänään piti olla menoa mutta peruuntui mutta onneksi siitä ei jää ihan tyhjin käsin. Huomenna siis uusi yritys. Treeneihin en viitsinyt mennä pahoittamaan mieltäni vaikka, kieltämättä, mulla ois kerrankin ollut syytä virnuiluun.

Sen päätin että ensvkosta alkaa (taas) uusi elämä. Ostan sen sali/treenikortin ja raahaan prseeni salille tai mihin vaan. Ei tästä hemmetti tuu mitään jos ei laita itse tapahtumaan.