Ensin on pakko kehua Myrttiläisen "the ohjetta" . Se oli todellakin loistavaa ja loppui lähestulkoon kesken joskin yksi omituisuus oli tuossa ohjeessa. ½ desiä mustikoita oli aivan typerryttävän vähän, kaksi laitettiin ja tuli tosi namia :D

Olen raahannut äidille ohjeen toisensa jälkeen. Molemmissa on kuulemma se ohje että ne pitää aloittaa kärjestä eikä hän kuulemma sellasta handlaa. Tosin, tänään kun soiteltiin sanoi että "!"#¤ kyllä minä tämän vielä opettelen" Mun äippäliini, on se vaan niin rakas..

Maanantaina oltiin agiliitelemässä Hörhösen kanssa, noh, oli kyll muikiaa. Melkein olin tyytyväinen (pah, olin ihan supertyytyväinen oikeasti). Tänään käytiin vielä omalla vuorolla reenailemassa ja katselin tuon Setä Koirasen menoa. On sekin vaan aika tykki (vielä kun joku potkis kepoa kisaamaan sen kanssa..)

Perjantaina nenä näyttää Pääkaupunkiin ja kouluun, jännää. Tavallaan ei jännää yhtään mutta tavallaan ihan sikana. Kiva nähdä maisemia ja mimmosta porukkaa tommonen koulutus vetää.