Ile ei ole siis käynyt täällä mutta Villamokan Herra Kanerva- langat tuli postissa tänään. On ne kyllä ihqt <3 Vielä kun keksis mitä siitä tekee..vaikka mitä ihanaa välkkyy mielessä, taidot ei vaan ihan oo kärryillä.

On kyllä ollut varsinaista haipakkaa. Olen puoliksi tässä ihanassa vatsataudissa. Töissä on puoliksi mielenkiintoista puoliksi tuntuu siltä että teen vaan jotain "hanttihommia" ja semmosestahan mä en hirveästi diggaa.. Kaikki vaan hokee että kyllä se tästä ja sitten kun sitä ja tätä.. Kaikkea vaan pitää odottaa eikä sekään ole kauhean hyvä ominaisuus minussa. Ilmeisesti hektinen paineenalainen työtahti on enemmän sitä missä olen parhaimmillani. Tällä hetkellä "stressaan" siitä että kun kaikki vaan tapahtuu hitaasti :D
Kaiken tämän muun lisäksi.. minulle on tullut tieto yhdestä paikasta että eräs heidän palkkaamansa on lähtenyt ja minä olisin kiikarissa. Aika herkullinen tilanne,,, huomenna taidan soittaa sinne ja kysyä että NOH, mikä on tilanne.. Nyt kuitenkin pitää lähteä siitä että missä itse viihtyy ja mistä pitää. Tämänhetkinen paikka on vähän enemmän sellainen "olen vaan lomalla täällä"- tyyppinen vaikka ihan jees onkin. Mä en vaan hirveästi ole koskaan perustanut mistään mikä on ihan jees..