Töissäoleminen on..noh, melkoista. Olen purkanut kahdessa päivässä noin kuuden viikon tulleet postit. Pitihän sitä nyt huomisellekin vielä jättää jotain. Olen myös raivannut listaani jo osittain eli ei ongelmia senkään suhteen. Oikeesti, onko pakko olla näin kunnollinen ja tunnollinen ...Pääsis niin paljon helpommalla kun..

Ihanasti olen saanut ihmisiltä noita tilkkupeittotilkkuja. Oon ihan fanaattinen ton kutomisnäpertämisen suhteen. Yhtään osaa olla enää ilman niitäkään kun esim. katsoo sohvalla telkkaa. Eilenkin ennen nukahtamista mietin jotain että mitenköhän tekis semmosen ja semmosen tilkun :D WEIRD..

Käytiin tänään tsekkaamassa taas yks keittiöehdotus. Ihan ok, mutta..jotenkin vaan tuntuu että sen Iskun ehdotuksen jälkeen nää muut tulee olemaan sellaisia "muka hyviä". Että katsotaan nyt mihin päädytään. Iskussa on kuitenkin niin paljon hyviä puolia, pystytyksestä ja palvelusta lähtien. Ja sieltä saisi vielä kivan kodinhoitohuoneenkin ja ties mitä. Aijuu, sitä prkleen "påånusta" :D

Oon hakenut valehtelematta tälläkin viikolla (hei, eletään tiistaita...) kolmea työpaikkaa. Aika laidasta laitaan mutta haettu on ja vimma on kova.

Siitä eilisestä lekurikeikasta ehkä enemmän toiste. Pitääkö sanoa että se oli floppi...