Eilen valmistui taas pipo. Joo, olen onneton näiden toopeiluideni kanssa. Pipo olis tarjolla sellaiselle pienipäisemmälle yksilölle. Ihan perusharmaa, villapipo. Ei ehkä kauneudellaan hurmaa (kauheudellaan huumaa korkeintaan) mutta lämmin se on. Mahtuu mun päähänkin kyllä mutta tuo villalanka ja mun hieman kuiva ihoni eivät ole kovin ihana yhdistelmä...saan raappuja jo pelkästä ajatuksesta.

Pakko vinkata sen verran että sininen pipo pääsi tänään aamulla ekan kerran KEPON päässä ulkoilemaan :) Ja mä, maailman tumpeloin, olen tilannut Suuri Käsityölehden ja siinä on joku piponumero just :D Wippii....

__illalla__
Oli sitten pakko taas aloittaa jotain..Isoveli Colori on puikoilla ja haaveena....sukat... Mutta se kantapää saa mut voimaan pahoin jo nyt..turha sanoa että se on helppo...Löysin Ellien sivuilta jonkun "idioottivarman" kantapäämallin joten sormet ristiin että onnistuu. Kepohan se tietysti vaati nuo ensimmäiset itselleen..