Jee, mun SNY kertoi olevansa olemassa ja kommentoi. Ei väliä koska pukkaat pakettia, täällä mie oottelen. Tänään olen hommaillut omia sny-juttuja ja posti toi mulle Kool-Aideja. Vähän mä olen hurahtanut ;) Pitänee kipaista tänään jostain jotain vaaleaa villalankaa niin voi alkaa leikkimään noilla väreillä ja kuvitella olevansa todellinen käsityöguru.

**edittiä** Satu kyseli että mistä on kyse niin itse tykästyin tähän ohjeeseen ja kuvitukseen eniten. Hakusanalla Kool Aid värjäys löytyy sitten vaikka ja mitä

Soitin työterveyteenkin ja tein pientä kyselyä että kukas mulle on ajan tilannut ja miksi ja kauanko on varattu. Noh, 40 minuuttia on aika, lääkärille (what a joy..olen sen ensimmäinen asiakas sen oman loman jälkeen...) ja ei suurempia merkintöjä että miksi. Luki siellä että "ollut 3 viikkoa s-lomalla ja nyt kesälomalla 3 viikkoa". Syyhän tuokin on pistää ihminen lääkärille. Saattaa olla että käännän tämän kortin ja menen ihan vain kiusallani sinne. Mikäli siellä on painostava ilmapiiri niin soitan heti liittoon ja kerron että haistan savustamisen merkkejä..Muutenkin pomo on töissä taas oma "ihana" itsensä. Laittaa noottia siellä että pitää käyttää vain työterveyslääkäriä jne. No milläs käytät jos sitä ei ole käytettävissä eikä lähetettä tipu muuallekaan..Ilmeisesti pitäis sitten vaan kärvistellä tai mennän narunjatkoksi. Onneksi olen sentään vielä niin tolkuissani että ympäristön kiusaksi en edes ajattele tekeväni itselleni mitään.

Tänään illalla on pitkästä aikaa järkkäri-hommia. Ihan kivaa vaihtelua sekin :)