Onnistuin kämmimään näytön mittasuhteita niin, että kaikki on ihan he*vetin leveää. Tosi motivoivaa katsella jotain valokuvia :D kepo saa illalla vähän säätää taas...ja se kiittää mua ehkä taas siitä kun aina painelen kaikkia nappeja ja olen loppupelissä sitten ihan hukassa niiden kanssa..

Koirat on ihan hassuja. Ne ei ole vieläkään oikein sisäistäneet että mikä on homman nimi. Akka vaan vetelehtii kotona ja käyttää niitä alvariinsa pihalla mutta ei tajua lähteä mihinkään. Isokoira D urisee kokoajan jossain ja ilmoittaa että warning, rappukäytävästä ehkä kuului jotain. Pikkurakki vaan makaa. Sillä on kyllä uskomattomat unenlahjat. Tai sitten se on vaan niin "lay- back"- moodissa aina ettei se tajua muuta kuin nukkumisen päälle..kelpais mullekin.

Rouva Pomo oli sitten varannut mulle lääkäriajan. Ekaksi työpäiväksi. Vielä kun tietäis miksi..pitihän tuosta soittaa jo liittoonkin ja kysellä että mihis mua nyt ollaan savustamassa. Tarinalle seurannee jatkoa jahka olen soittanut tuonne lekurille että anteeks mutta kuka on varannut ajan ja miksi...

Perjantaina ehkä Jazzeille ja lauantaina kohti asuntomessuja. Sunnuntaina onkin sitten ärrieripoikien erkkari, joten siellä sitten. Tosin setäkoiranen tulee vain assistentiksi ja H menee esiintymään. Tai siis yrittää edes olla hetken riekkumatta hihnassaan. Miten niin kakara... mut hei, no stress mistään koiranäyttelyistä. Ei vois kyllä vähempää kiinnostaa :D

Ai niin, kämpän pohjakuva on valmis. Se on aika muikee :D