HUOH...taas kerran. Juoksinpa eilen pitkästä aikaa. Olo on yllättävän hyvä, vaikka odotin vähän muuta. Huoh ei ole siitä vaan ilmeisesti elämäänikin suuremmasta ongelmasta, työstäni. Miten musta tuntuu että mä en vaan koskaan löydä sitä juttua.

Eikö sen menekään niin että työnarkomaanit pärjää ja vapaamatkustajat potkitaan jo alkumatkasta vttuun? Miks mä en sitten etene, menesty tai nauti "suosiota" ainakaan siinä mittakaavasta kuin olisi ihan suotavaa..siis omasta mielestäni. Vai onko asia todella niin että luulen tekeväni helvetin hyvää työtä ja muut supattaa että miten tuokaan ei opi eikä mitään osaa ja aina vaan lusmuaa. Miksen mä ymmärrä että jos työaika on 8-16 niin sieltä lähdetään 15.45 tai sitten tullaan 8.30 ja lähdetään kuitenkin tasan 16.00. Onko se mussa se vika..? Tiedän, olen niuhotyönarkomaani ja olen hyvää vauhtia taas burnaamassa itseäni kohti vääjäämätöntä. Hengitän vain viikonloppuisin, muuna aikana tuntuu että muut varastaa mun hapen mun elämän mun liekin mun intressit.

Joo, ei mulla muuta..taas tälläkään kertaa