Ensin töissä, sitten vielä illalla lisää töissä. Superkivaa oli kyllä vaikka jälkimmäinen työpaikka oli "hieman" viileä. Tulos: niska-takaraivojumi. Onneksi kiltti työseuralainen toi minut eilen kotiin. Meni sitten semmonen 14h jossain töissä rikki..jee

Olen tässä pähkäillyt mitä koota SNY-pakettiin, alkaa hahmottua. Omani on ilmoitellut tosiaan itsestään meilillä, joten ei huolta että minuakaan olisi unohdettu :) Itse olen kyllä siitä helppo näissä asioissa, että olen kyllä tyytyväinen ihan kaikkeen uuteen kun olen niin uusi näissä neulomispiireissä :D

Äiti kertoi että meinaa tuunata Valkoista Vaaraa niin että tekee siihen kauluksen eikä huppua. Tämä protestoi vastaan. Tosin sanoin että jos ei kerran tee huppua niin tekee sitten pipon jossa menee Vaaran kuvia. Sanoi lopulta että saataa se huppukin siihen kyllä tulla :)

Ihanaa huomenna on perjantai. Olen aika kuolemanväsynyt, viikko kaksin töissä työkaverin kanssa on verottanut voimia aika tehokkaasti. Maanantaina pitäis alkaa odotteleen uusia ihmisiä.."jee"

Ai niin, kävin keskiviikkona siellä haastattelussa. Kuvataan sitä tällä kertaa sanalla mielenkiintoinen. Yhdestä paikasta, kahden oman meilini jälkeen, oli tullut tänään vastaus että kiitos ei kiitos..mikä ihme..

UAA..mut on niin helppo koukuttaa.. 30 erkkiä viuhahti sitten Tapionkaupan verkkokaupassa *viheltelee*