Aivan uskomatonta miten onnistun tekemään karhunpalveluksia toisensa jälkeen itselleni.

Kaikki alkoi siitä kun päätin hakea uutta työpaikkaa (vaihteeksi) ja puhuttiin siitä parin työkaverin kanssa joista toisenkin tiesin hakeneen samaan paikkaan. Paikkoja oli siis enemmän kuin yksi vain tarjolla. Buustasin yhtä kaveria myös hakemaan ja niinhän hän haki. Haki todellakin, MINUN lähettämäni hakemuksen pohjalla, MINUN lähettämäni cv:n pohjalla, MINUN buustailuni vuoksi ja kuinka kävi...tällä hetkellä tämä hlö on meistä kolmesta ainut joka on kutsuttu haastatteluun... Muuten toki thumbs up mutta kun tiedän (joojoo, olen bitch) tämän hlön olevan meistä kolmesta se ehkä epäsopivin tehtäviin..Häntä kun kiinnostavat useimmiten töissä täysin eriasiat kuin työasiat..

Mä oon niin rikki, niin rikki, tästä päätin että en enää jatka tätä muiden "hyväntekijänä" toimimista kun tässä aina käy näin. Ja pointti, kuka oikeesti koskaan auttaa ja muistaa mua tämmösissä tilanteissa,,,aika hiljasta on pidellyt..

Päätän raporttini, kyyneleihin..leisiin...jälleen kerran..Voin jopa fyysisesti pahoin tämän episodin jälkeen :/