Vaikka olen perin pessimistinen ja kyyninen ja piikikäs...siis perus  kaktusihminen on minussakin ilmeisesti sitten "heikko" puoleni. Tai siis se _normaali_ puoli. Noh, minullakin on nyt sitten tällainen .. Jatkoa en lupaa sillä tämäkin oli näitä asioita joita piti harkita tooodella tarkkaan ja vakavasti. Olen kuitenkin pyhästi yhä sitä mieltä että naimisiinmeno ei oo mun case ja tämä saa riittää :)

Töissä on noh, öh, mielenkiintoista. Ei päivääkään samanlaista. Ruotsinvieras oli kolme päivää ja MUN piti tulkata sen eteläruotsalaista pölötystä muille. Why oh why (salaa oon kuitenkin tosi otettu:) Muutoksia jos haluatte kuulla niin ei ole paljon kerrottavaa. Tai noh, joo työajassa voidaan joustaa niin että voi tulla tuntia myöhemmin tai jopa kahta, kunhan tekee sen saman pvän sisällä takaisin. Tämä _jousto_ tapahtuu myös sitten hyvissä ajoin ilmoitettuna yms...että näin...Mitään posteja ei saa avata eikä faxeja hakea. Kuulemma niin paljon menee kuitenkin vain esimiehelle ettemme ole niiden hakemisen varassa (joopajoo...)

Jospa menis ihailemaan kiiltelyä soffalle ja katsomaan Greytä ;) Se George on kyllä aika jees ;) Vaikka onkin ihan lapanen :P

Aijuu, meillä on ihana neiti Nelli hoidossa <3 se vois mun puolesta vaikka jäädä meille. Pojat on ihan uskomattoman rauhallisia...tuo koira varmaan puhuu niin hyvää koiraa että meidän pojatkin on ihan relaksoituneita :D